18 Mart 2014

Hoş Geldin Fuat Çapa

27 Mart 2012... Birkaç gün sonra üzerinden tam 2 yıl geçmiş olacak o günde Gençlerbirliği'nden birkaç isim ODTÜ'ye gelmiş, "Şehrinin Takımını Tut" adlı etkinlik için Gençlerbirliği taraftarıyla buluşacaktı. Fırsattan istifade Antalyasporlu kimliğimle ben de katılmıştım bu etkinliğe.

O günleri Antalyaspor camiası açısından kısaca hatırlamak gerekirse böyle bir etkinliğin bizim camiamızda düzenlenmesini hayal bile edemediğimiz günlerdi. Hatta çoğu maçtan sonra Özdilek'in taraftara yönelik eleştirilerini dinlediğimiz günler... Hal böyleyken imrenerek takip etmiştim Gençlerbirliği'nin bu etkinliğini. Çünkü bizde soğuk bir savaş yaşanırken orada sıcak bir aile ortamı içinde kalakalmıştım.


O etkinlikte şu an kadromuzda yer alan Murat Duruer ile birlikte Fuat Çapa da konuşmacılar arasında yer alıyordu. Söyleşiyi dinlerken "Özdilek'in yerine Antalyaspor teknik direktörü Çapa olsa nasıl olurdu durumumuz?" diye aklıma takılmıştı. 2 yıl sonra bugün tam da böyle bir durum ortaya çıktı. Özdilek Gençlerbirliği'nin başında, Çapa ise Antalyasporumuzun... Bakalım nasıl bir tablo ortaya çıkacak.

Söyleşi sırasınca Fuat Çapa'nın taraftarla olan olumlu diyalogu etkileyiciydi. Avrupa geçmişinin de etkilerini taşıyan futbol anlayışı yaptığı açıklamalarda kendini hissettiriyordu. Etkinlikten bir süre evvel Twitter'da İstanbul takımları için kullandığı "büyük takım" ifadesine aldığı tepkilerin hemen sonrasında geri adım atmış, konuya ilişkin özrünü bu etkinlikte şu sözlerle yapıyordu: "Ben neredeysem benim için en büyük kulüp odur."

Kendisi hakkında bu etkinliğe dair anılardan öte çok fazla paylaşabileceğim bir detay yok. Zaten gerisi herkesin internetten kolayca bulabileceği rakamsal veriler olur ancak ama bana kalırsa mevcut durumumuzu da düşünerek bunlarla oyalanmak yerine ateş hattından nasıl kurtulacağımız konusuna odaklanalım. Çapa'ya gereken desteği verip el birliği ile mücadele edelim. Ha baktık sıkıntı var, zaten ilk eleştiren de bizler oluruz ama bugün "Gençler'de iyiydi.", ".Erciyes'te kötüydü." gibi muhabbetlerle haybeden hükümler oluşturmayalım.

Bir kez daha Antalya'ya, Antalyaspor'a hoş geldin Fuat Çapa deyip kendisine başarılar dileyelim. Umarım o gün taraftarla kurduğu diyalogu bizlerle kurmak ve kariyerinde çok daha başarılı bir dönemi Antalyaspor'la yaşamak nasip olur Fuat Çapa'ya...





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...